Bestuur pagina

Alles wat je moet weten

Fietsen en zingen

Zingen vind ik al mijn hele leven leuk, op 8 jarige leeftijd zong met langskomende koortjes mee. Meestal christelijke koortjes, voor de hand liggend gezien

Meer lezen »

Bladmuziek & midi bestanden

Kijk, luister of download hier de bladmuziek en/of de midi bestanden van de voorlopig programma.

Repetitieschema

Check hier het meest actueel repetitieschema

9 september
Schubert (Am tage Allerseelen), Bach (Ich lieg und schlafe), Rheinberger (Stabat Mater)
13 september
Rheinberger (Abendlied), Gjeilo (Northern Lights), Pärt (Da Pacem), Bach (Wenn ich einmal soll scheiden)
17 september
MacMillan (O Radiant Dawn), Schubert (An die Musik & Am tage Allerseelen), Telemann (Es segne uns Gott)
20 september
Reichelt (Wandering soul), doorloop
25 september
Repetitiedag: laatste details
27 september
Doorloop
6 oktober
Doorloop
7 oktober
Generale repetitie
8 oktober
Concert!

De organisatie van de AHV

Het Huishoudelijk Reglement is een uitwerking van de statuten en betreft de praktische gang van zaken in het koor. Het is een document in ontwikkeling. De huidige versie is goedgekeurd tijdens de algemene ledenvergadering in januari 2018.

De Amsterdamse Handelvereniging hecht veel waarde aan de bescherming van de persoonlijke gegevens van leden en andere betrokkenen. In de Privacyverklaring geven we informatie over hoe wij zorgvuldig omgaan met persoonsgegevens, volgens de richtlijnen van de AVG.

Tips bij het oefenen

Meer dan ooit is het belangrijk zelf thuis de noten van de muziekstukken in te studeren. Tijdens de 1.5-meter repetities sta je zo ver van elkaar af dat je weinig steun hebt aan anderen.