Vriend Of Sponsor Worden.

Ook als u niet meezingt, kunt u de Amsterdamse Händelvereniging ondersteunen, namelijk door vriend of  sponsor te worden.

amsterdamse
händel
vereniging

Vriend of vriendin worden?

Vanaf € 50 per jaar bent u vriend(in) van de Amsterdamse Händelvereniging.
Als vriend of vriendin ontvangt u:
  •       – een tijdige aankondiging van onze concerten,
  •       – een gratis toegangsbewijs per concert,
  •       – een goede gereserveerde plaats in de zaal tijdens de concerten.

Wilt u vriend(in) worden? Maak dan € 50 (of meer) over naar IBAN  NL56 INGB 0005122261 onder vermelding van ‘Vriend(in) AHV’. Stuur tevens een e-mail naar a.hv@live.nl waarin u zich als vriend of vriendin aanmeldt.

Of liever sponsor?

Vanaf € 500 per jaar bent u sponsor van de Amsterdamse Händelvereniging.
U krijgt dan meerdere vrijkaarten per concert om ook uw zakelijke relaties te laten meegenieten. Verder komt het logo van uw onderneming prominent op onze website en in de programmaboekjes krijgt u een advertentie.Voelt u er wel voor uw onderneming te verbinden aan een fraai klassiek initiatief in de Amsterdamse muziekwereld? Neem dan contact met ons op via a.hv@live.nl.