augustus 24, 2021

Nieuws van de AHV

Hallo AHV-ers,

Toch repetitie op 9 september!Een fijn bericht voor ons: doordat een concert van André onverwacht niet doorgaat kan hij op donderdag 9 september a.s. toch met ons repeteren. We kunnen dan gewoon in Den Ilp terecht. Zet het in je agenda!
Locatie 17 septemberOp 17 september is de repetitie in de Buiksloterkerk in Noord, gelegen aan het Buiksloterkerkpad 10. Het is een knus, klein kerkje. Leuk om te verkennen.

Repetitiedag a.s. zaterdag 28 augustus in Den Ilp

• Voor de indeling van de dag zie het bijgaande tijdschema. Zoals gewoonlijk beginnen we om 10.00 uur. Vanaf half 10 is er inloop met koffie. Het duurt tot 16.00 uur.
  • Ook zijn er weer lunches te bestellen. De keuze bestaat uit: wit/bruin broodje met kaas en/of ham of een kroket. En er is – versbereide – soep verkrijgbaar. Graag de bestellingen uiterlijk donderdag 26 augustus doorgeven op a.hv@live.nl

Repetitie a.s. donderdag 26 augustusAanstaande donderdag repeteren we weer met André. Op het programma staan:

• Mozart (Lacrimosa),
  • Gjeilo (Northern lights),
  • Schubert (An die Musik),
  • Rheinberger (Abendlied),
  • JS Bach (Wenn ich einmal soll scheiden).
  • Neem ook alle andere muziek mee, want het kan zijn dat André alles wil doornemen!

Registreren en inloggen op de AHV-websiteEr komen herhaaldelijk vragen van leden over het inloggen op de vernieuwde AHV-website.Daarom hier nog maar eens de procedure voor het inloggen:Om in te loggen op de nieuwe website moet je je eerst opnieuw registreren.
Je vindt een link op de inlogpagina, links onder het blokje waarop je de inloggegevens moet invullen.

Studeerze en muzikale groet,Namens het bestuur,Bernadette Stumpel (secretaris)